Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Agenda

Kundkonferens

Marval Nordics Kundkonferens 2018
Årets tema: Min practice eller Best practice?
Dag 1 – konferensdagen, 21 november 2018

08:30-09:00

Registrering

Ankomst till The Winery (Solna)

09:00-09:10

Välkomna

 

09:10- 10:10

Oskar Kihlborg - Key-Note

Vem på ditt jobb skulle du låta packa din fallskärm?

 

Oavsett om det är under en fallskärmshoppning, på jobbet eller hemma gäller det att kunna bygga upp ett förtroende för att få till ett fungerande samarbete.
 
Finns det någon på jobbet i vars händer du skulle våga lägga ditt liv? Är du en sådan person som andra litar på till fullo?

10:10-10:30

Fikapaus

 

10:30-11:20

Marval Nordic – Presentation

Marval MSM – Best practice

 

Exempel på Best Practice som t.ex. Självserviceportalen, sällananvändare och layout.

 

Tips och trix, hur vi arbetar i systemet.

11:20-12:00

Marval Nordic - Runda bordssamtal

Hur använder du Marval MSM?

 

Man kan lära sig mycket av varandra. Många arbetar på olika sätt men mot samma mål, men vilket arbetssätt är bäst?

 

Genom att ställa frågor och diskutera kan vi ta del av andras erfarenheter, problem och lösningar. 

12:00-13:00

Lunch

 

13:00-13:50

IT-Total - Presentation

Framtiden i molnet – Marval as a Service

 

Vad är egentligen molnet? Hur ser molntjänster ut i framtiden? Och hur kan man utnyttja detta på bästa sätt?

 

13:50 – 14:00

Bensträckare

 

14:00-15:00

Your Performance - Presentation

Jenny Edner - Vardagseffektivitet och stresshantering för individen och organisationen

 

Det handlar om att lära sig hantera motgång och inte fastna i ältande och negativa tankar.
 
Det krävs mycket för att nå den största prestationen och förhöja din prestation, genom att lära dig hantera den mentala pressen bättre.

15:00-15:20

Eftermiddagsfika

 

 

15:20 – 16:00

Marval UK - Presentation

Lisa Culshaw – The only way is up

Genom att förankra CSI i din organisation kommer din tjänstleverans nå nästa nivå och mer.

Under detta pass undersöker vi hur man kan utveckla CSI i dina processer så att det blir naturligt att identifiera förbättringsaktiviteter och framföra uppgifterna för att stödja implementationen

16:00 – 16:40

 

Martin Allan – Marval MSM

Martin kommer att prata om förbättringar av Marval MSM, målen för utveckling de närmaste 12 - 24 månaderna och demonstrera MSM roadmap.

16:40 – 16:50

Sammanfattning & Avslutning

 

17:00 – 19:00

Middag

3-rättersmiddag på The Winery Hotel

Utbildningsdag

Marval Nordics Kundkonferens 2018
Årets tema: Kommunikation - Människor
Dag 2 – Utbildning, 22 november 2018

Pris: 2.800 kr
Plats: Marval Nordics kontor (Gustav III:s Boulevard 42)

09:00-09:30

Frukost

Ankomst till Gustav III:s Boulevard, 42

(Marval Nordics kontor)

09:30-10:40

Michael Boman

GDPR i Marval MSM
 

Under en timma kommer Michael visa hur man hanterar personuppgifter i Marval MSM och hur man går till väga för att på bästa sätt konfigurera systemet för specifika behov.

 

Det kommer även finnas tid för frågor.

10:40-11:00

Kaffepaus

 

11:00-12:30

Stig Backman

Anpassa Marval MSM för sällananvändare

 

Hur får man ett system att passa alla?

Under utbildningen kommer du få lära dig hur man konfigurerar Marval MSM för sällananvändare.

Anpassa layout, plugins och mycket mer.
 

Det kommer även finnas tid för frågor.

12:30-13:30

Lunch

 

13:30-15:00

Diskussion

Vad är era utmaningar?

Vad behöver ni förbättra?

Vilka frågor dyker upp när du jobbar i Marval MSM?

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov