Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Framtida Event

Så lyckas du med din självbetjäningsportal – sätt dina kunder i centrum! 

  • Start date: 30-08-2018
  • End date: 30-08-2018
  • Location: Stockholm
  • Region:
  • Venue: Gustav III:s boulevard 42, Solna (Marval Nordics kontor)
  • Event Website:

När din verksamhet har valt att investera tid och pengar i en ny kundportal är det viktigt att få era kunder och användare att utnyttja den. En svårnavigerad webbsida är ingenting man blir imponerad av och risken finns att den skrämmer bort kunder istället för att locka dem. 

Varför har inte företag och organisationer bättre koll på sina kunder och användare? 

Det första du och dina kollegor behöver göra för att säkerställa nyttjandet och användandet av er kundportal (självbetjäningsportal) är att sätta er in i kundens eller användarens situation och se till att ni förstår kundernas behov. Att planera kundportalen med kunden i fokus låter som en självklarhet men ofta är det just detta som missas. 

Välkomna till en späckad halvdag med tips och erfarenhetsutbyte om portalutveckling och beställningshantering! 

Under halvdagen går vi igenom våra efterfarenheter från våra olika portal- och beställningshanteringsprojekt senaste året. Frontline, ett företag som specialiserar sig på användarvänlighet kommer berätta vad du ska tänka på för att lyckas med din kundportal. 

Välkommen till en inspirerande förmiddag med din kund i fokus! 

Vart: Gustav III:s boulevard 42, Solna (Marval Nordics kontor)
När: 30 Augusti
Hur: 08:00 - 12:00

Agenda: 

08:00 Frukost – Lär känna deltagarna över en smörgås och kaffe 

08:30 Marval berättar – vi delar med oss av våra erfarenhet och tips från våra projekt 

09:15 Praktikfall – Lyssna på hur KUNDEN X gjorde och tänkte med sitt portal- och beställningshanteringsprojekt 

10:00 Förmiddagsfika med frukt 

10:15 Forefront Consulting Group berättar – User experience, det här är viktigt att tänka på och så här ska nu göra för att bli framgångsrika med ert portal- och beställningshanteringsprojekt 

11:00 Runda bordet – Erfarenhetsutbyte och diskussioner mellan deltagare 

11:45 Genomgång av frågorna och avslutande diskussion 

12:00 Sammanfattning av dagen

 

Kontakta Oss Se alla Evenemang

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov