Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Marval logo
Problemchef

Problemchef

Problemchefens samordnande roll är en viktig del i att leverera tjänster och kundupplevelse med kvalitet. Denna nyckelroll utgör grunden för organisationen, intressent och kundens förtroende hos tjänsteleverantören.

Problechefen måste se till att rätt mängd och kvalite av resurser finns tillgängliga för teamet att hantera problemet och för ökning och kommunikation till ledningen. Marval MSM IT Tjänstehantering (ITSM) programvara ger dig allt du behöver för att möta denna utmaning. Att identifiera problem, ta reda på grunden och lösa dem permanent.

Som Problemchef är det viktigt att du skapar självförtroende, främjar ett professionellt tillvägagångssätt och uppmuntrar lagarbete. Därför garanterar Marval MSM automatiskt att en hög nivå av kundkommunikation bibehålls hela tiden. MSM ger dig intelligenta funktioner som avancerad sökning och kunskapshantering, trendrapporter och varningar, grafisk riskbedömning och beroendevisare, färdighetsmatris och automatisk specialuppdrag samt prioriterad eskalering.

Spara tid och pengar, öka effektiviteten och kommunikationen samt förbättra användar- och kundupplevelsen.

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov