Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Marval logo
Kundtjänstchef

Kundtjänstchef

Som Kundtjänstchef (CSM) kommer MSM att ställa dig centralt i åtgärden och se till att kunderna får en världsklassig och erfaren tjänst, dina analytikers arbetsbelastningar hanteras, SLA-prestanda maximeras och deras färdigheter utnyttjas, framgångsområden och förbättringar kommuniceras väl.

I den krävande rollen kommer MSM att hjälpa dig att planera, skapa, schemalägga och uföra alla typer och antal av användarkonfigurerbara uppgifter samt aktiviteter som kan övervakas, omplaneras, granskad och rapporteras på:

CSM-uppgifter kan innehålla:

  • Planera, schemalägga och genomföra personalrekryteringsaktiviteter som orientering, träning, coachning och rådgivning.
  • Konduktionspersonalbedömningar, prestationsbedömningar och diskussionsmöten. Process, policy och proceduruppdateringar.

Som CSM kan du rapportera om resultatet av kundservicemål genom att bidra med kundserviceinformation och rekommendationer från MSM för att stödja strategiska planer och recensioner, förbereda och slutföra handlingsplaner, rapportera om serviceresultat, prestanda, produktivitet, kvalitet och kundtjänststandarder.

MSM ger dig den information du behöver för att förbättra kvaliteten på kundtjänst. Detta görs genom att studera, utvärdera och omforma stödprocesser. Upprätta och kommunicera tjänsteberäknings övervakning, analysera genomförandet av förändringar och förbättringsområden. I den här rollen är det viktigt att bestämma kundtjänstbehov och upprätthålla kontakt med kunderna. MSM gör att du kan skapa och genomföra användarinställbara undersökningar och rapporter för att identifiera kundtjänsttrender, tjänsteförbättringar och implementering av förändringar.

MSM är en väsentlig resurs som hjälper dig att maximera kundens operativa prestanda genom att tillhandahålla resurser och teknisk rådgivning för att förbättra förstartsränta, lösa problem, sprida rådgivning, varningar, trender, upptäcka och diagnostisera pågående problem.

Spara tid och pengar, öka effektiviteten och kommunikationen samt förbättra användar- och kundupplevelsen

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov