Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Marval logo
Bistå mina supportanalytiker

Dagens Servicedesk krävs för att hantera en mängd begäranden, allt från allmänna kundförfrågningar, höjning av en incident, utreda och lösa ett svårt problem, kontrollera övergången till en ändringsförfrågan och ge kunden en uppdatering.

Supportanalytiker måste också vara kunniga om vilka tjänster som finns och den underliggande IT-infrastrukturen. Att hantera denna resurs är utmanande, oavsett om du hanterar ett team på 5, 50 eller till och med 100 analytiker.

Marval MSM erbjuder en rad funktioner och funktioner som hjälper dig att effektivt maximera investeringen i ditt team, deras arbetsbelastning planering och schemaläggning:

  • Automatisk uppgift till rätt person eller team, baserat på deras nuvarande arbetsbelastning
  • Identifiering av personal med rätt kompetensuppsättning och deras tillgänglighetsstatus
  • Rapportering om arbetsbelastningsuppskattningar jämfört med den aktuella tiden
  • Använda MSM-färdighetsmatrisen för att identifiera skillnader i luckor och förbättringsområden
  • Använda MSM-teamprestanda och SLA-resultat för att hjälpa dig att fatta beslut på bemanningsnivåer för att öka din verksamhet
  • Få användbara insikter för att förbättra ditt företag med lättanvända rapporter, instrumentpaneler och trender
  • Mäta medarbetarnas tillfredsställelse att öka motivationen och behållandet
  • Grafiska instrumentbrädor som markerar eventuella tjänstebrott som ska behandlas innan avtal bryts
  • Bulköverföring av förfrågningar till andra lag eller individer

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov