Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Marval logo
Hantera incidenter bättre

Störningar (känt som incidenter) till tjänster händer varje dag, oavsett om det är din dator kraschar, din bil inte startar eller lampan i ditt kök misslyckas. Om något av dessa problem fortsätter att hända måste vi undersöka problemet, identifiera orsaken till det och göra ändringar för att förhindra återkommande händelse.

För att kunna diagnostisera det underliggande problemet måste vi undersöka det noggrant, men att gå igenom incidenthistoriken och all relaterad information kan vara både mycket arbetskrävande och tidskrävande.

Marval MSM ger dig allt du behöver för att snabbt identifiera orsaken till orsaken och skapa en ändringsförfrågan för att lösa det permanent, så att du undviker fler störningar eller störningar, sänker kostnaderna och förbättrar IT-verksamheten med verksamheten.

MSM: s innovativa och lättanvända funktioner och underliggande problemhanteringsprocess kommer att hjälpa till:

  • Identifiera, övervaka, rapportera och lösa problem snabbt - dramatiskt reducera brister och stillestånd
  • Ge användbar insikt för att förbättra ditt företag med lättanvända rapporter, trender och dynamiska instrumentpaneler
  • Minska kostnaderna, öka kundnöjdheten och hjälpa IT-teamen att fokusera på att leverera affärslösningar istället för att bekämpa bränder
  • Snabbt kryssreferens och matcha ny eller tidigare förekomst av matchande incidenter
  • Visa snabbt och enkelt högrisk och affärsområden
  • Dynamiskt associera kända problem med relaterade incidenter, främja problemrekord för att ändra poster, logga problemrekord mot lämpliga konfigurationsobjekt (CI)
  • Snabbt isolera smärtpunkter och områden för undersökning

MSM-problemhantering integreras helt och hållet med alla viktiga ITIL-livscykelelement, vilket hjälper till att uppnå IT-driftsprestanda och kundnöjdhet.

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov