Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Marval logo
Förbättra kundupplevelsen

Det är en myt att det tar ett oändligt utbud av tid och ansträngning för att skapa enastående kundupplevelser. I själva verket tar det människor med rätt kultur, en bra attityd och det rätta verktyget för jobbet. Det verktyget är Marval MSM.

Marval MSM ger dig möjlighet att skapa och leverera en enastående kundupplevelse. I det ögonblick som en kund ringer till servicedisken placeras analytikern i förarsätet. MSM kommer omedelbart att berätta allt om den som ringer, deras VIP-status, deras samtalshistoria, hur deras senaste samtal hanterades och vilka tjänster och utrustning de har. Incidenter, råd, och lösningar presenteras omedelbart baserat på de klassificeringar som angetts av antingen att ringa på servicebordet eller hämta en förfrågan med hjälp av MSMs webbportal.

Om ett lämpligt svar hittas kommer Marval MSM att klassificera och automatiskt stänga den, med en förfrågan som ber om en kundtillfredsställelse stjärnklassificering tillsammans med någon återkoppling. Du kan även automatiskt eller manuellt begära en fokuserad kundnöjdhetsundersökning som ska fyllas i på fritiden.

Marval MSMs proaktiva tillvägagångssätt gör att du alltid kan hålla kontroll över användarens erfarenhet.

Andra MSM-funktioner för att leverera en bra kundupplevelse och tillfredsställande betyg inkluderar:

  • Kunden hålls underrättad under hela livscykelens önskemål
  • Automatiserade servicepåminnelser och e-postmeddelanden
  • Åtkomst via MSMs webbportal till:
    • Höj, fråga och stäng dina egna önskemål
    • Kontrollera servicestatus
    • Godkänn eller avvisa ändringar godkännanden
    • Gör standardförfrågningar om service (till exempel ordertelefon)
  • Grafisk rapportering i realtid
  • Kundens SLA-eskalering och anmälan om eventuella servicebrott
  • Dynamiska kundchecklistor

Ingen kund klagar någonsin på att hållas informerad.

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov