Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

  • Processer och funktioner för support

    I dagens teknikberoende organisationer är IT-avdelningen en av de mest värdefulla tillgångarna som hjälper organisationer att erbjuda sina tjänster och produkter på ett kostnadseffektivt sätt.

  • Tjänstemätning och rapportering

    Analysera nuvarande status för din IT- och serviceinfrastruktur, tillgångsinventering, lagprestanda och använd filter för att generera nedrullningsrapporter. Granska din inställningsbara instrumentpanel för att snabbt förstå servicestatus, trender, förbättringsområden och kundupplevelse.

  • Continual service improvement (CSI)

    Marval MSMs CSI gör att du kan identifiera och fokusera på att introducera förbättring av Service Management.

  • Communication Management

    Marval MSM ser till att ingenting går förlorat, glöms eller ignoreras

Marval MSM IT-servicehanteringsprogramvara är utformat för att stödja leverans av konsekventa, mätbara och repeterbara processer i hela organisationen.

Med Marval MSM ITSM-programvaran garanteras servicenivåer, styrning och överensstämmelse, och affärsanvändare och konsumenter får bästa möjliga service från IT-supportavdelningar.

 

 

 

Strategiska fördelar är:

  • Standardiserad leverans av IKT-tjänster och processer
  • Förbättrad effektivitet hos människor och processer för att driva prestanda
  • Förbättrad kontroll av IKT-infrastruktur, tillgångar och tjänster
  • Förbättrad riskbedömning, CMDB, förändring och frisättning
  • Bättre positionerat för att uppnå och upprätthålla standarder och god praxis (t.ex. ITIL, ISO / IEC 20000, ISO 27001)
  • Uppnå kostnadsbesparingar baserade på skalfördelar och standardiserade processer
  • Förbättrad styrning, överensstämmelse och ansvarighet

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov