Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

MSM ger dig en helt integrerad Service Management-lösning som kan användas av hela din organisation. Förbättrad kontroll och ansvar säkerställer en pålitlig IT-infrastruktur samt ökar personalproduktivitet, effektivitet samt reducerar kapital och driftskostnad.

  • Ger dig snabb tillgång till knowledge
  • Ser till att dina kunder ständigt är informerade, vilket leder till ökad kundnöjdhet.
  • Din personal blir mer produktiv och dina processer blir lättare att hantera, vilket i slutändan sparar tid och pengar.

Genom samarbete blir det enklare att få tillgång till förfrågningsdata, standardiserade processer och IT-supporttjänster för att sedan fatta ett beslut.

  • Integrerad assets and configuration management database (CMD) säkerställer förbättrad kontroll och hantering av alla IT-infrastrukturtjänster, assets och resurser.
  • En gemensam ITIL-baserad leverantörskultur säkerställer att organisationen strävar efter att ständigt förbättra de höga standarderna och kvaliteten på de IT-tjänster som erbjuds. Detta kommer försäkra att din organisation och dina kunder är hos en leverantör som kan leverera resultat.

Den 100% webbaserade tekniken ger företaget smidighet och förmåga att absorbera större volymer av förändring utan ökad kostnad och resurser.

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov