Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Marval logo
Stöd för best practice och standarder

Stöd för bästa praxis och standarder

MSM - Marval's multi-level ITSM-programvara ger den ultimata kombinationen av ITSM-processautomatisering, funktionalitet och flexibilitet, vilket ger en omfattande ITIL-processkompatibel, ISO / IEC 20000 och ISO / IEC 27001-kompatibel lösning.

MSM är utformad för att vara helt anpassad till alla ITIL-processer, som ingår i produkten som standard - du väljer vilken process som ska adopteras och när.

Evidenskraven för ISO / IEC 20000 och ISO / IEC 27001 är förkonfigurerade i MSM vilket gör att ditt team kan visa att det följer dessa standarder genom att referera till revisionsbevis inom MSM-verktyget.

Bevis och rapporter som extraheras från MSM bestäms av informationen som registreras i verktyget.

MSM-programvara kommer att

  • Ge fullständig granskningsbar begäran om historik
  • Underlätta kommunikationen med kunden
  • Beakta alla typer av processförfrågningar och operativa förfaranden
  • Förbättra konsistensen i servicekvaliteten av supportteam
  • Ge en ram för mätning och förbättring
  • Demonstrera compliance, både avtalsmässigt och regelverk
  • Främja innovation, produktivitet och konkurrensfördel

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov