Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Marval logo
ISO/IEC 20000 Konsulttjänster

ISO/IEC 20000 Consultancy

ISO/IEC 20000 is the fastest growing accreditation scheme worldwide and is the first formal international standard for IT Service Management (ITSM). It is rapidly being accepted as the definitive benchmark of effective ITSM quality processes. ISO/IEC 20000 promotes an integrated best practice process approach to service management whilst defining a set of prescriptive controls against which an IT organisation can be assessed.

Marval's ISO/IEC 20000 Consultancy offers realistic and practical advice and guidance based on our knowledge and expertise as co-authors of the standard, as active participants in the ISO/IEC 20000 accreditation programme and as an ISO/IEC 20000 certified organisation.

Benefits for your organisation:

  • Improvements in the efficiency, reliability and consistency of IT services
  • IT service providers become more responsive to services that are business led rather than technology driven
  • A competitive advantage - your IT service is more likely to be chosen or renewed over that of a competitor who cannot demonstrate ISO/IEC 20000 certification
  • ROI - visible support for business strategy and improvements in the efficiency of services

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov