Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Vi söker en supportspecialist till vår servicedesk

Marval Nordic är ett expansivt mjukvaruföretag som erbjuder kvalitets- och kostnadseffektiva lösningar för kontroll och styrning av affärsverksamheten. Marval Nordic är idag distributör och återförsäljare av produktlösningar såsom Marval MSM, som är ett ärendehanteringssystem och Xtraction, som är ett webbaserat rapportverktyg. 

Marval Nordics långsiktiga strategi är att bli en ledande nordisk leverantör av moderna, kostnadseffektiva produkter och tjänster inom ITSM och Enterprise Service Management till både stora och medelstora företag samt myndigheter.

Marval Nordic har i 15 års tid hjälpt företag och organisationer med att bli bäst på IT-stöd och IT-support. Idag hjälper vi många kundtjänst- och IT-supporthandläggare med att leverera support av högsta klass. Vi är övertygade om att nöjda kunder och nöjda kollegor börjar med en effektiv och serviceorienterad support- och servicefunktion.

Om tjänsten

Vi söker nu en supportspecialist som ska förstärka vår framgångsrika servicedesk.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 08:00 – 17:00 måndag till fredag. Företaget har sitt kontor beläget i Solna i fina ljusa lokaler. Du kommer att ingå i ett team men dina arbetsuppgifter är främst individuella så det krävs att du är trygg i dig själv och att du kan arbeta självgående.

Detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in i ett mjukvaruföretag där det även finns bra utvecklingsmöjligheter att växa inom företaget. Friskvård och företagshälsovård är några av de förmånerna som du får hos Marval Nordic.

Arbetsuppgifter

Som medlem av vår servicedesk och som supportspecialist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Varje ärende är unikt och det är stor variation på vad ett ärende kan innehålla. Det kan vara alltifrån felanmälningar och informationsfrågor till beställningsärenden. I denna tjänst kommer du, till skillnad från en vanlig supportroll, att supportera själva ärendehanteringssystemet och ge support till kunder som använder systemet.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Ta emot ärenden via telefon

  • Handlägga, omfördela och lösa ärenden i ärendehanteringssystemet

  • Samarbeta med våra interna produktspecialister och utvecklare

  • Hantera och lösa ärenden i första/andra linjen från våra kunder och användare.

Vem är du?

Brinner för att arbeta med support och IT-relaterade arbetsuppgifter. Du har en god teknisk förståelse och det är meriterande om du har erfarenhet inom första/andra linjens support eller ärendehantering. Rollen förutsätter att du talar och skriver obehindrat i det svenska och engelska språket

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen.

På Marval Nordic förespråkar frihet under ansvar vilket kräver att du är självgående och kan ta egna initiativ. Du behöver vara kommunikativ och serviceinriktad samt ha förmåga att arbeta bra såväl i grupp som självständigt. Vidare krävs det att du kan arbeta under högt tempo och är lösningsfokuserad. Du arbetsleds och coachas av vår teamledare i servicedesk.

Övrig information

Sök tjänsten genom att e-posta din ansökan till jobb@marval.se.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Frågor kring tjänsten besvaras av Aleksandar Bojkovic som nås via aleksandar.bojkovic@marval.se eller +46 (0)70 060 99 20.

OBS! Vi vill inte få samtal från rekryterings- eller bemanningsföretag.

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov