Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Marval logo
Kundutmärkelser

Marvalas främsta mål är att hjälpa alla sina kunder att leverera en världsklass tjänst

Vi är stolta över att denna vision har antagits av våra kunder som fortsätter att sträcka gränserna för att leverera kvalitetstjänster och support. Prestationer som har erkänts av en aldrig tidigare skådad framgångsnivå i stora branschpriser för Marval-kunder:

  • 1177 Vårdguiden Swedish Service Desk Forum Service Desk Manager of the Year 2015
  • Netology SMEXA (itSMF South Africa) Project of the Year 2014
  • Marval itSMF UK Innovation of the Year 2014 finalist
  • City of Ottawa Pink Elephant, ITIL Project of the Year 2014 finalist
  • Marval SDI Best Vendor Award 2013 finalist
  • Air Canada Jazz Pink Elephant, Case Study Winner of the Year 2013
  • Land Registry itSMF UK Service Management Team of the Year 2012
  • Stockport Metropolitan Borough Council itSMF UK Service Innovation of the Year 2012
  • IMPERIAL Online itSMF SA Project of the Year Award 2012 
  • Avios  SDI IT Service Excellence Small Team of The Year 2012 finalist
  • Air Canada Jazz Pink Elephant, ITIL Project of the Year 2012 finalist 
  • DGC IBC/EuroForum Service Desk Manager of the Year 2011
  • Swedish Parliament IBC/EuroForum Service Desk Co-workers of the Year 2011
  • Axstores itSMF ITSM Project of the Year 2011
  • London Fire Brigade SDI's IT Service Week Top Service Desk 2010
  • Swedish Red Cross IBC/EuroForum Service Desk Manager of the Year 2010
  • DGC IBC/EuroForum Service Desk of the Year 2010
  • Swedish Red Cross Swedish itSMF ITSM Project of the Year 2010
  • Åhléns Swedish itSMF ITSM Project of the Year 2010 finalist
  • DGC IBC/EuroForum Swedish Service Desk of the Year 2009
  • QBranch IBC/EuroForum Swedish Service Desk Manager of the Year 2009
  • European Central Bank itSMF Project of the Year 2008
  • University of Northampton itSMF Innovation of the Year 2008
  • Allied Irish Bank itSMF Project of the Year 2008 finalist
  • Allied Irish Bank Irish Inspired IT Project of the Year 2008
  • Marval SDI IT Service and  Support Technology Supplier of the Year 2008 finalist
  • University College Kalmar IBC/EuroForum Swedish Service Desk Manager of the Year 2008
  • QBranch IBC/EuroForum Swedish Service Desk Manager of the Year 2007
  • Marval/Sussex HIS HDI Best Business Use of Support Technology Award 2007
  • BT Managed Services Centre, Northern Ireland itSMF Project of the Year 2006
  • The Scout Association HDI Special Innovation Award 2006
  • Rusta IBC/EuroForum Swedish Help Desk Manager of the Year Award 2006
  • The Scout Association Winner itSMF 'Innovation Of The Year' 2005
  • GAM (Global Asset Management) itSMF Service Management Champion of the Year 2005
  • AirMiles HDI Outstanding Support Person of The Year 2005 finalist
  • Marval/Air Miles HDI - Best Business Use of Support Technology 2005 finalist
  • Imperial College London itSMF Service Management Improvement Project of the Year 2004 finalist
  • Oxford University Press itSMF Service Management Improvement Project of the Year 2003
  • London Underground itSMF Service Management Improvement Project of the Year 2003 finalist
  • British Airways (Air Miles) itSMF Service Manager of the Year 2002
  • Pink Roccade Foods European Service Management Project of the Year 2002
  • Marval MSM Software itSMF Service Innovation of the Year 2002 finalist
  • EMI European Service Supplier of the Year 2002
  • Irish Electricity Board Service Management Improvement Project of the Year 2001
  • Commit information Systems Service Management Project of the Year 2000 (Europe)
  • BSI British Standards Innovation of the Year 2000
  • Elsevier Science Service Management improvement Project of the Year 1999

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov